3/12/2012

Normi päivä

Eli normaalisti päivähän menee siten, että olen 8-16.00 koulussa.
Mutta mutta aina välillä olen niin fiksu, että menen aina ensi aamunksi töihin, jos koulu alkaakin vasta myöhemmin. Silloin päivät venyvät 6-16.00  (tai pidemmiksi).

Tältä näyttäisi siis minun suht normaali päivä!


Eli aamutunnit sisältää PALJON kahvia 
(melkeen joka tunti sisältää kyllä kahvia ja koska koulussa kahvin juonti tulee kalliiksi 
(kuvassa oleva kuppi 2e) otan välillä kouluun mukaan termarin kotoa). 


Takapenkki on aika mukava paikka aika monesti istua. 
Tosin takapaikat on aika useesti viety ennen kuin ehdin luokkaan. 
(kuva on radiologian tunneilta)


Sitten vaihdetaankin aihetta tilastotieteen tuntiin, 
joka by the way on puuduttavan tylsää!
Tylsyys johtuu varmaan siitä, että opetuksen ohessa ehdin:
1. lukeen sähköpostin, 
2. oleen facebookissa,
3. Pelata pelejä ja
4. lukeen päivän lööpit.
Ja silti ehdin kirjoittamaan muistiinpanot ja tekemään tixeli ja exeli taulukkoja. 
(Opettaja taitaa siis käydä vähän hitaalla)

Normaalisti meillä on päivän aikana 2-3 ainetta päivässä. Koulu matka kestää bussilla 45min-1h ajankohdasta riippuen. Eli päivän aikana ei aikaa jää paljoa luppoaikaa. 
Ehkä aikatauluttamisessa olis mulle pientä oppimisen varaa :)

Ja sitten vielä tämä ihana lisä jonka teen aina välillä aamuisin:


Eli olen töissä. Kuva kertoo ehkä enemmän ku tuhat sanaa. 
Jos joskus törmäätte postin jakajaan joka on Vmäisen oloinen niin se saatan olla minä. 
Kiire päivänä voi hieman ketuttaa jos lykit kärryjä jotka painaa 3 kertaa enemmän kuin itse painaa tuossa lumihangessa. Katsokaan kun täällä Tamperella ei ilmeisesti osata aurata teitä!
(p.s. Onneksi lumet sulaa jo ja meiän terassi on sula ja nurmikkoakin jo näkyy!!!)

Tälläsinä päivinä syöminen jää melko vähälle ja kotiin ku pääsee niin on järjettömän väsyny väsäämään ruokaa. Onneksi on Pizzaonline ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti